Koji pristup biste Vi izabrali?
Razlike između Neurolanguage Coaching ® (Registered US and European trademark in the name of Rachel Marie Paling. Method and approach created by Rachel Marie Paling) pristupa i tradicionalnog učenja jezika
Neurolanguage Coaching ® (Registered US and European trademark in the name of Rachel Marie Paling. Method and approach created by Rachel Marie Paling)
- učenje je aktivan proces
- motivacija postaje glavni pokretač
- empatija je važan dio procesa
- klijent je u tom procesu maksimalno uključen, motiviran, posvećen svom napretku i poštovan
- klijent preuzima odgovornost za svoj napredak kao i upravljanje istim
- učenje je fleksibilno
- u pravilu se ne koriste udžbenici
- klijent i coach u jednakom su rangu
- klijent i coach uzajamno se poštuju
- učenje je u svakom pogledu prilagođeno potrebama klijenta
- samo poučavanje je minimalno
- kontinuirano se daju povratne informacije o procesu
- potiče se samo refleksija
- coach se može maksimalno prilagoditi klijentu
- učenje je fokusirano na klijenta i 'krojeno' prema njemu
- jedan od ciljeva je da se maksimalno iskoristi potencijal klijenta
- fokus je na omjeru dobiti i cijene
Tradicionalno učenje jezika
- pasivnije u odnosu na gore navedeni pristup
- omjer komunikacije ide više u korist učitelja
- uvijek vezano uz knjigu (slijedi poglavlja i redoslijed jezičnih udžbenika) te često zbog toga i limitirano
- glavnu ulogu ima učitelj
- odnos između učitelja i klijenta nije tako osobno, realistično iskustvo
- pristup je služben, često instruktivan i obvezujući
- komunikacija se često svodi na upute i demonstracije
- uči se u grupama te stoga to učenje nije prilagođeno pojedincu
- ne uzimaju se u obzir teme koje bi klijenta zanimale već one koje su u knjigama
- najčešće ne postoji svijest o omjeru plaćeno-dobiveno
Više detalja možete pronaći na sljedećoj poveznici: Profiling neurolanguage coaches http://www.sciedu.ca/journal/index.php/wje/article/view/5758
Primjedbe
Objavi komentar